HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan

  • masa pelepasan:2024-01-28 11:13:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:146
  • Penerangan pantas:

    Haskovo,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Kandungan artikel

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,HaskovoStruktur pengubah distribusi,HaskovoPenukar tegangan tinggi tenggelam minyak, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

HaskovoBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Lepaskan skru inti

San AntonioApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat,HaskovoUnit price of box type transformer, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

marketKebocoran minyak dari radiator paip panas

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Rekomendasi kata mulutApabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Oleh itu, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

HaskovoKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

HaskovoMaklumat produk lain
  • GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

    GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

  • PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

    PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

  • PoitiersMaintenance of boarding bridgePrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahu

    PoitiersMaintenance of boarding bridgePrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahu

  • PapenderchtJembatan boarding tetapPengenalan terperinci mengenai masalah dan penyelesaian umum

    PapenderchtJembatan boarding tetapPengenalan terperinci mengenai masalah dan penyelesaian umum

  • PapenderchtGerakan platform mengangkat garpu guntingKeluarannya menetapkan rekod baru

    PapenderchtGerakan platform mengangkat garpu guntingKeluarannya menetapkan rekod baru

  • PapenderchtPangkalan mengangkat berputarPengurusan kualiti

    PapenderchtPangkalan mengangkat berputarPengurusan kualiti

  • HohhotBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahMengapa ia begitu popular

    HohhotBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahMengapa ia begitu popular

  • BallinaPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApa akal yang perlu difahami

    BallinaPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApa akal yang perlu difahami

  • segera:Peringatan: Maklumat HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan memberi anda HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan oleh syarikat kami, perkhidmatan HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan. HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HaskovoTanda pengubah jenis keringJenis pilihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!